№ з/п
|
Дата
|
Зміст
уроку
|
Домашнє
завдання
|
Примітки
|
|
|
Тема 4. Мій робочий день
|
|
|
|
|
Після школи. Повторення днів тижня. Повторення
минулого часу. Робота над текстом.
|
Вивчити слова, повторити правила,
|
|
|
|
О котрій годині? Вивчення годинника. Офіційний і
неофіційний час. Розвиток монологічного мовлення.
|
|
|
|
|
Хто рано встає – в того є! Зворотні дієслова.
Розвиток діалогічного мовлення.
|
Вивчити правила, впр.
|
|
|
|
«Що ти робив вчора?» Повторення минулого часу Perfekt. Розвиток усного мовлення.
|
Описувати минулий день
|
|
|
|
«Я охоче допомагаю батькам». Форми
дієприкметників. Розповідь про домашні обов’язки.
На
вихідних. Повторення минулого часу та зворотного порядку слів.
|
Розповідати про свої домашні обов’язки. розповідати про свої минулі вихідні
|
|
|
|
Повторення
|
Повторити вивчену лексику
|
|
|
|
Тема 5. Святкуємо вдома
|
|
|
|
|
«Які страви ти любиш?» Відмінювання дієслова «mögen».
Вивчення нової лексики
|
Вивчити відмінювання дієслів та нову лексику
|
|
|
|
Покупки та приготування їжі. Однина та множина
іменників.
|
Вивчити лексику, впр. 5, с. 99
|
|
|
|
В супермаркеті. Утворення числівників 100-1000.
Розвиток діалогічного мовлення.
|
Вивчити числівники, впр. 4, с. 101
|
|
|
|
«Ми любимо готувати». Читання уривку з тексту «Nina» Г.
Хансона. Розповідь про приготування деяких страв.
|
Розповідати, з чого готуются деякі страви
|
|
|
|
«Ми накриваємо стіл». Нова лексика на тему
«посуд». Діалогічне мовлення.
|
Вивчити лексику, розповідати, що потрібно для
того, щоб накрити стіл
|
|
|
|
«У нас гості». Запрошуємо гостей до столу. Правила
ввічливості.
|
Вивчити правила ввічливості
|
|
|
|
«Святкуємо День Народження». Святкові
приготування. Розповідь про свій минулий день народження. Гарні подарунки.
Відмінювання особових займенників у Dativ.
|
Вивчити відмінювання у Dativ.
|
|
|
|
«Що заховане під словом ввічливість?» Правила
гарного тону.
|
Вивчити слова, впр. 3, с. 113
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення.
|
Повторити лексику
|
|
|
|
Тема 6. Німеччина та Україна
|
|
|
|
|
Країни Європи. Сторони світу. Назви країн.
Вироблення мовленнєвих навичок.
|
Називати сторони світу, написати географічне
положення таких міст:Рим, Вашингтон, Прага
|
|
|
|
Німеччина – країна та її суспільство. Загальна
інформація про країну.
|
Впр. 5, с. 121
|
|
|
|
Де розташовані міста? Великі міста Німеччини.
Робота з картою. Діалогічне мовлення.
|
Впр. 5, с. 124
|
|
|
|
Берлін. Визначні місця столиці. Робота з новою
лексикою.
|
Впр. 2, с. 125,
Впр. 6, с. 126
|
|
|
|
Україна – моя Батьківщина. Написання тексту про
Україну.
|
Впр. 5, с. 128
|
|
|
|
Міста України. їх географічне положення..
Українська столиця. Визначні місця Києва. Розвиток
діалогічного мовлення.
|
Розповідати про українські міста. Розповідати про
Київ
|
|
|
|
Домашнє читання
|
Повторити вивчену лексику
|
|
|
|
Тема 7. Наша природа і навколишній
світ
|
|
|
|
|
Пори року. Назви місяців. Розвиток монологічного
мовлення.
|
Вивчити назви пір року та місяців
|
|
|
|
Природа. Погодні явища. Робота над текстом.
|
Розповідати про погоду в різні пори року
|
|
|
|
Прогноз погоди та метеозведення. Опис погоди дня.
|
Написати прогноз погоди
|
|
|
|
Світ, що нас оточує. Прикметники. Проблеми
навколишнього середовища.
|
Розповідати про природу в твоєму місті чи селі,
вивчити прикметники
|
|
|
|
Наші тварини та птахи. Складання календаря
натураліста.
«Ми
охороняємо нашу природу».
|
Вивчити слова.Вправа 4, с.148
Підготуватися до контролю письма
|
|
|
|
Контроль письма
|
Підготуватися до контролю аудіювання
|
|
|
|
Контроль аудіювання
|
Підготуватися до контролю читання
|
|
|
|
Контроль читання
|
Підготуватися до контролю усного мовлення
|
|
|
|
Контроль усного мовлення
|
Підготуватися до домашнього читання
|
|
|
|
Домашнє читання
|
Повторити вивчену лексику
|
|
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар